W przypadku reklamacji firma PYRAMID organizuje odbiór uszkodzonego towaru od Klienta i pokrywa koszty tegoż transportu. Dołożymy wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.
Produkty oferowane w sklepie internetowym PYRAMID są objęte gwarancją producenta. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem, należy kontaktować się z obsługą sklepu PYRAMID.
Odbierając przesyłkę, Klient powinien w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz upewnić się, że towar jest nieuszkodzony. W przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych, należy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera.
Jeśli z pewnych przyczyn protokół uszkodzenia nie został spisany w obecności kuriera, należy skontaktować się z obsługą sklepu PYRAMID. W przypadku wad fabrycznych lub uszkodzeń produktów należy wykonać minimum 3 zdjęcia uszkodzenia, które należy odesłać drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej sklepu PYRAMID.